PraktickéKnihy.cz

Marketing kulturního dědictví a umění, Johnová Radka

Tento kvalitní produkt Marketing kulturního dědictví a umění, Johnová Radka od značky s tradicí a dobrou pověstí Grada je k získání online opravdu výhodně! Nyní pořídíte za 271 Kč.
EAN: 9788024767260
Marketing kulturního dědictví a umění
Ověřit dostupnost
Značka: Grada
271 319 Kč Sleva -15%

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu.