PraktickéKnihy.cz

Public relations jako ovlivňování mínění, Ftorek Jozef

Tento výjimečný výrobek Public relations jako ovlivňování mínění, Ftorek Jozef od výrobce s mnohaletou tradicí Grada pohodlně seženete právě teď za rozumné peníze! Ceny od 215 Kč.
EAN: 9788024739267
Public relations jako ovlivňování mínění
Ověřit dostupnost
Značka: Grada
215 253 Kč Sleva -15%

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu – public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly – PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění – osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR.