PraktickéKnihy.cz

Velký slovník marketingových komunikací, Jurášková Olga

Unikátní produkt Velký slovník marketingových komunikací, Jurášková Olga od kvalitní společnosti Grada máte možnost získat bezpečně online za extra cenu! Momentálně k dispozici za 238 Kč.
EAN: 9788024782034
Velký slovník marketingových komunikací
Ověřit dostupnost
Značka: Grada
238 297 Kč Sleva -19%

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.